The true love story of Paul and Louise who get married on the eve of WWI. Injured, Paul deserts. Louise decides to hide him dressed as a woman. He soon becomes "Suzanne" a Parisian celebrity in the Roaring 20’s. When granted amnesty, he is challenged to live as a man again.