Paul Lâm, a French-Vietnamese man, left France twenty years ago to become a film star in Vietnam. His latest work, Cam on (Thank You) is a genuine hit at the Asian box office.
Today, at last contacted by a French mega-production, he is back in France to make his dreams come true. But a letter from Charlotte Grangé, whom he loved when he was a young man, upsets all his plans.