As the sun begins to set, a man in his forties enters an old shop. He notices a woman carrying a paper bag. Their eyes meet, she smiles. The shop is filled with drawers of apothecary tools and collections of other disparate objects displayed in old cases. Will the owner, a white-haired gentleman sporting a coat and a pair of glasses, be able to assist this client with his strange request? He obviously knows his trade.