The Apoyo Lagoon, in the crater of a dormant volcano, is a remote area in Nicaragua. A community lives there around the luxurious hotels and houses, clustered around Paradiso Hotel. In this timeless, tireless place, people work and profit from life. A certain harmony exists here.