It seems that Eugène, Gino, Christiane, and their friends have left their best years behind them. This doesn't prevent them from trying to find love and possibly more. Nearly every day, they get together in Paris, at the Memphis or the Chalet du Lac for a tea dance. In these dimly lit clubs, dance expresses a life full of desire and solidarity. And when Prince Charming plays hard to get, the ladies can count on Michel, a taxiboy who exchanges his dancing talents for money, but remains a true gentleman.