Tom, a Flemish actor, stands in for a dubbing friend at a moment's notice. Usually, Tom does voice work for characters in animated films. Today, he finds himself in the the studio for a pornographic film in French. Catherine, an experienced actress, will be his partner. Tom will play the Plumber.