One evening, in the streets of Paris, Sarah, a young, fragile and taciturne woman, prisoner of an existence that doesn't suit her, rescues Alice from an accident. Alice is a young rebellious woman who has escaped from a psychiatric clinic and longs for freedom. Magnetized by Alice's energy and determination, Sarah decides to help her. But just how far is she willing to go?
This encounter and urban wandering will perhaps allow both women to once again take control of their destiny.