Chile. Michael, a young mechanic, is convinced that he's had a divine revelation. When he hears that a childhood friend has been in an accident, he sets out on a pilgrimage to his bedside to a perform a miracle. The villagers then treat him like a new Christ capable of transforming their difficult life in the desert.