Adjara, Emma, and Sali go to Lagos. The three women meet in a bus on the way to Bamako, Cotonou via Ouagadougou. The journey is an obstacle course. Cars break down, the have to deal with wayside robbers, and witness theft between passengers. But their worst nightmare is the crossing of borders, where they're exposed to corruption, violence against women, and trafficking. To get through the experience, Adjara, Emma, and Sali are obliged to stick together and take care of each other.