Twenty-five-year-old Sidy Konaté is a father of Malian extraction. Jailed for beating up a pedophile, he is now out on parole. He has a job as a packer and focuses on reintegrating society. Despite a few hitches, he manages to get promoted. Determined to leave the past behind and to look straight ahead, Sidy feels as though he's in control of his life. But is he really?