At the end of his working week, Victor drives around at night in his 1964 Mustang in a small, provincial town. He circles through the deserted streets until he finds the only bar still open. Here he gets together with other disillusioned youths who maintain the same party ritual every weekend. But, most of all, Victor devotes his time to a mysterious passion that seems to scatter dead women's bodies everywhere.