Dick Traverse, a forty-five-year-old, ex-punk whose become a concert organizer, has been accompanying underground rock groups for years during improbable tours as flat broke as they are chaotic. Worn out and wrung out by a sterile existence, his fate radically changes the moment the van he's driving for a Norwegian black metal group enters the legendary Brocéliande forest.