Winter, the beach, Varengeville, Normandy. Léa is here on holiday for a week, and every day, while her friend is still sleeping, she comes for an early walk on the beach. The past few mornings she has noticed Martin’s solitary comings and goings, and today she starts a conversation with him. They meet on the beach like this over the next few days.