Mavie is 27 years old. She is clumsy, beautiful and full of doubts, looking for her path in life. George is 76 years old. He is a lonely and cynic librarianwho doesn't expect a thing from life. The two of them, together, form an unconventional friendship, where love takes on many forms, and changes their parallel divergent ways.