Valérie is pregnant and breaks the news to Rémi in a café early one morning. He seems hesitant but her mind is apparently made up. They agree to meet an hour later. Valérie goes to work. It's her first day serving breakfast in a luxury hotel. The doors that she opens on the awakenings and departures of the guests reveal different worlds of loneliness and mystery...