Created in 1988, the Envol theater troupe, made up of adults with mental disabilities, has staged many shows and traveled many roads in order to present their works. Through this documentary, you will follow the troupe for three years, from the creation to the performance of their play, La Clarté et autres bilogues, adapted from texts by Jean-Michel Ribes.