The action takes place in Burma. Thiri, who dreams of becoming a writer, falls in love with a European traveller. Momo thinks he can read the mind of a mysterious Western hermit who looks like Christ. Ada, because she is in love with a monk, is ready to become a nun. Through the intertwined paths of those three female characters, this movie depicts the reality of Burma now, an Asian country undergoing major changes and facing the Western world.