Mougins sets out for the island with Colette, a night club singer who is Marechal's former mistress. She is rescued by Jean, who had earlier helped Colette stow away on the boat to Tahiti. Jean and Mougins fight and Mougins falls overboard and is eaten by a shark. Jean and Collette decide to give up the search for Marechal and live on the islands.
Dialogue scenes were filmed twice, in English (by Robinson) and French (by Habib). Robinson claimed he didn't like Habib's style of direction.