Angelo and Georgia are thrown together when they become stand-ins for the stars of a film version of Romeo and Juliet being shot on location in Venice. Inevitably they fall in love and their affair parallels the Shakespeare tragedy. The principal difficulty is the scheming of Rafaële, the Magia family's ruthless consigliere. In the end, Angelo is killed and Georgia dies at his side.