Facing the guillotine, condemned murderer Sylvain (Clement Duhour) is given the opportunity to undo the damage he's caused. Sylvain is transported back to a few days before the murder. Perhaps he can avoid his previous mistakes and save himself from execution. Ah, but they don't call Fate "cruel" for nothing...