Five people are gathered in a cafe because of a phone call they have all received. The plot thickens when they discover a dead body in a bedroom upstairs.The five people all become suspects. Oddly, they make friends and take a walk at the fair where an attraction shows "the biggest crimes in history". And two of them get married.