Mathias and Alex have a meeting at dawn in a car park in the countryside.These two men know each other well but everything seems to separate them. Nevertheless, a secret unites them. This year again, nothing can divert them from what they have come to carry out. What will be revealed to us of their mysterious and unpredictable enterprise?