Anthony, Orsu, Pierre-Marie are young people from Lupino, suburb in the city of Bastia, Corsica. They grew up here, in council houses cornered between the national road and the hills, far from the beach, far from the city center, far from everything. When the summer arrives, they meet up with each other at the foot of the buildings. On the benches and in the car park, by the sea they spend long days together, in search of a little of shade, some company, and a means to escape.