The pilgrimage to Compostela is an experience that attracts more and more people each year. People undertaking this walk must surpass their limits and are confronted by themselves and their environment. They are tested both physically and spiritually.
When pilgrims finally arrive at their destination, at Cape Finisterre, they burn their clothes as the sun sets. The person they once were disappears so a new person can be born.