In search of their lost weapon, two policemen meet a young couple in the park. Two love stories, one at its beginnings, the other at the point of settling down in time. A weird encounter which is going to degenerate between the four lovers. Each in their own way are going to show how far they will go to be loved. Love needs proof that reason ignores.