Aiko is a prostitute working for the Japanese mafia. One evening, one of her colleagues is absent and Aiko receives the order to go to visit her to find out what is going on. On arrival finding the corpse of the young woman, she discovers a baby,nobody new of its whose existence. This meeting is going to bring out her maternal instinct which will urge her to give the best of herself to this child, the time that the sun comes up.