Anita roams in a harbour zone. She has left her foyer. It's dark. Illuminated cranes for horizon, factories spitting their smoke in the beams of light, rails closed down by way of a path. In the middle of this set appears a caravan, left there with its warm and coloured atmosphere. Anita approaches. She discovers a bar with it's customers and it's waiter. His name is Goulven. She finds in him the freedom which she has never known. He finds in her the desire to settle that he has never felt.