Jean-Michel, the caribou of the woods, watches over as a super-hero Vlalbonvent and its inhabitants. One beautiful day, he meets Gisèle, the beautiful nursing female camel, and it is love at first sight! But how to overcome his shyness and declare his flame to Gisèle when in front of her he goes to pieces and looses his superpowers?
Adapted from Jean-Michel est amoureux by Magali Le Huche, published by the éditions Actes Sud.