An employee in a zoo sweeps in front of a puma's cage. She is ignored by her working colleagues who do not even deign to answer her greetings. After a holdup in a grocer's shop from which she supernaturally emerges unscathed, she becomes aware that people no longer notice her, including her husband and her own son. She wants to become somebody. One day, she hears about the play prepared by the staff of the zoo. She obtains a role which could well bring her the recognition she so desires.