An obsessive gambler, Paul finds himself deep in debt and threatened by Benjamin Stern, his creditor. His friends then refuse to lend him any money and he decides to do the unthinkable: to sell one of his organs to recover enough money to pay off his debts. But by committing this unnatural act, Paul gets involved in a macabre operation that leads him to the borders between insanity and death.