It is time for football practice at the stadium of Zetra in Sarajevo. Mujo, ten years old, misses his penalty. The ball flies away over the goal and disappears into the middle of graves, in the heart of a vast cemetery which covered the space of the playing fields during the war. Look among the Christians! Shout some of his companions. Look among the Muslim's! Answer the others. Mujo, in search of the ball, takes all his time among graves in the kingdom of dead.