After a violent argument with her mother, Margaret, 35 years old and with a long history of inflicting and suffering from violence, is subject to a strict restraining order before her trial: for 3 months she is forbidden from contacting her mother, and is no longer allowed within 100 meters of the family home. But this separation only exacerbates her desire to be closer to her family and so she returns every day to this invisible and impassable frontier.