Fausto is Italian, but he lives in Paris and works as a waiter at a fancy hotel. Nadine is a twenty-year-old French woman, both fragile and determined.
When these two young people meet by chance on a roof, they recognize each other: fragile, alone, and obsessed by an idea of happiness which seems unattainable.
They don't know it yet, but they'll fall in love, lose each other, suffer, find each other again.