On the plateau of Millevaches, it is already winter. From all over Europe, three thousand bikers for a weekend break under the stars.They immortalise the traditional wintry concentration of Millevaches, where is exchanged, since 1969, a certain philosophy of life rather libertarian, without mercantilism, and far from the clichés about the world of bikers.