Excluded by the girls from her school, Sarah, a teenager stemming from a chic area of Paris, does not feel comfortable in her middle class upbringing. Following the divorce of her parents, her father has moved into council housing, beyond the big barrier of the ring road. Today, for the first time, Sarah is going to visit him and to face alone her doubts and her fears of this dive into the unknown.