In the North of Chile, we call Camanchaca the mist which rises off the Pacific and comes to stumble over the hills which face it. Camanchaca, it is not only something that we look at, it is something which penetrates you, which comes, really, to invade you. It is the law of the outdoors. From the outside where there is no resort. In other words, History.