Monique, happy and about sixty, is at the head of a small meeting agency, specializing in the third age. Her friend Madeleine is a regular and does not hesitate to make her organize meetings with the gents that she finds to her taste, more out of curiosity than of desire to find the soul-mate. While, the meetings follow each other and are all different. Love does not, necessarily, knock where we expect it too!