When he was twenty-one years old, Fujio Hayashi volunteered for the first kamikazi mission carried out by the Japanese Imperial Army during World War Two. For the rest of his life, he would never stop thinking about, or cease to be haunted by these eighteen months of war.
By recording his account, Masa Sawada and Bertrand Bonello follow the destiny of a remarkable human being.