Ivo & Maja live a quiet life in a dull suburb of Zagreb. One night their only son Tomica is violently attacked on the street by another teenager, beaten and left severely injured. Their world of false security collapses. As they go through an unbearable ordeal, they are forced to re-examine their lives and question everything they believed in.