Neither big nor small, nor beautiful nor ugly, Mathieu seems to have no distinguishing features, nor a big charisma. Mathieu's problem, is that never manages to contradict anybody.
Mathieu has understood that in life, to be liked by all, to have no problems, it is necessary to give to the others what they want. But what will happen if Mathieu decides to rebel? What will happen if Mathieu decides to be himself finally?