Here Bill forms a friendship with Percy, a practical joker lacking any principles, with whom he plots to knock their bête noire, the uptight and vicious Sergent Major Bradley, off his pedestal.
Both of them manage to forget the confinement and discipline of the camp during rare outings. But will it still be possible for them to meet their soul mate?