Over seven hallucinatory days, a village with no name, in an undefined time and place, disappears. In Tsangari’s tragicomic take on a Western, townsman-turned-farmer Walter Thirsk and befuddled lord of the manor Charles Kent are childhood friends about to face an invasion from the outside world: the trauma of modernity.