Two seven and ten-year-old sisters, born in Camargue on a land which is familiar to them, stay together and ride. Separately, each one tells of a somewhere else more or less imaginary, letting show their own personality beyond the regional influence. At this moment, they participate naturally in the Abrivado with a grown-ups' seriousness.