Four twenty-year-olds, Louise, Sara, Luc, and Nicolas, leave their teens behind through love and friendship, skateboarding, music, and parties. They hang out, bond, clash, affirming their existence through their relationships with each other. Under a starry sky, the group enjoys their last night together, seeing it as a transition into a new phase of their lives.