Somewhere between yesterday and today. A disenchanted and solitary healer travels across the country in the back of a 1957 Cadillac Eldorado Brougham. Everywhere he goes, anonymous believers silently await his arrival. Through violence, he gives them back the years that they thought they'd lost forever. But when you play with time, you should be ready to lose. At midnight, everything begins. Or ends.