A big Spanish importer suddenly dies while flying from Paris to Madrid. Genevieve, his young french secretary, has to inform her chief's brother of his death. The brother Mario Montes is a bull-fighter of repute. A lively sympathy springs ups between the two, each finding in the other a certain attraction. For the torreador, Genevieve has all the exciting charm of the Parisian, and she sees in him a great hero. But around this idyll, there are plots againsts Juanito who wishes to give bullfighting its real grandeur, a grandeur more and more menaced by speculators and trickery...