Things aren't so happy at the outset, however, not with wealthy Alain Plessis, an ageing writer on the verge of suicide. Alain gets a second lease on life when he finds himself the nonplused host of Martine, who wants to make her errant husband Denis jealous. But things aren't going to be quite that simple.