Guy Carbonnel, a rich industrialist, has more eyes for rugby than for his wife Hélène. René Rivals, his long-time pal, takes advantage of it to court her but Guy is becoming suspicious so René has to find a way to deflect his friend's suspicion. He finally has an idea: he asks Lilian, a circus acrobat, to pose as his mistress. Lilian accepts and they embark on a series of eventful moments.