Escalier de Service (Service Entrance) charts the misadventures of gorgeous maidservant Marie-Lou (Etchika Choreau). After fainting in public, Marie-Lou is allowed to convalesce in the apartment of a handsome photographer. Feeling a bit frisky one morning, our heroine begins to recall isolated incidents in her past, which are then enacted by an all-star supporting cast. Mischa Auer, Robert Lamoreaux, Danielle Darieaux and Jacques Morel are among those who have had the benefit (in more ways than one) of Marie-Lou's services.