Amelle and Noom are two young thirty-year-olds with nothing in common, whom fate will bring together. SHE is serious, dynamic, manages a Starbucks. HE is smart, a dilettante, and an apprentice comedian.
Both have suffered in love and have sworn that they won't get caught again. But what can you do when, despite everything, opposites attract?
A game of seduction hence settles into place - to our great amusement. But things aren't as rosy as all that when families, friends, and colleagues interfere, wars are declared, quarrels break out.